krånglar -.-' ♥~

kul....
har suttit varje dag och gjort 3-4 inlägg per dag men idag när jag kollade på bloggen så visade de sig att dom nt hade blivit publicerade även fast jag hade tryckt på ''spara och publicera'' -.-'
aja , får väll ta oh blogga lite idag dåe :)♥
i förrgår va jag med skolan oh åkte pulka , allt gick bra enda tills jag fick handen klämd i en dörr oh fick en bob rakt in i ryggen ....
fick sitta på akuten i flera timmar ...
så jävla lyckad dag måste jag ju säga ♥
Nästa vecka äre lov, och imorron ska jag kanske hem till gulleplutten jennifer oh sova hos henne , myyys !♥
har suttit oh snackat i skype i flera dagar nu när jag har varit sjuk , grymt kul att prata med nya folk hela tiden :D
om ni har skype tycker jag ni ska adda mig så vi kan prata '' tildatyp '' :D
pratar med alla :D
aja nu ska jag fortsätta fixa mig lite :D

fick bli en halvgammal bild (:

puss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0